2013. január 14., hétfő

Golden Globe 2013 - 1

Nem én szoktam írni a díjátadókról, de most mégis úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm a szerintem legjobb, a legrosszabb, és a"nem tudok dönteni" ruhákat a 2013-as Arany Glóbuszról. Láttam más oldalakat, ahol eltér a vélemény az enyémtől, de ez engem nem fog befolyásolni, és titeket se befolyásoljon. :)
Szóval vegyünk egy pillantást a ruhákra!
----------------------------------------------------------------
It's not me who used to write about award ceremonies, but now I decided to collect the best, the worst and the 'I can't decide" dresses on the Golden Globe 2013, according my opinion. I saw other sites which have other opinions in some cases, but these won't change what I think, and shouldn't change what you think. :)
So let's hav a look at them.

Best:
Jennifer Lawrence             Jessica Alba    
Jennifer volt a kedvencem. Ez a ruha egyszerűen csodás! Sokkal jobb, mint a People's Choice-os szerintem.
Jessica pedig nagyszerűen néz ki mint mindig, az egyetlen kérdés, hogy mit csinál a Muppet szőr táska a kezében?
----------------------------------------------------------------
Jennifer was my favourite. This dress looks fabolous! Much better than the one at People's Choice I think.
Jessica looks great as always, the only question is what is this Muppet fur clutch in her hand?

Julianne Hough             Salma Hayek 
Julianne (aki nem tudom amúgy kicsoda) ruhájának főként a felső része tetszik. pont megfelelő mennyiségű az aranyos csillogás.
Nem tudom Salma, hogy néz ki mindig ilyen jól. Ez a fényes anyagú ruha még csak nem is tetszene, de ő olyan elegánsan és csinosan néz ki benne!
----------------------------------------------------------------
I like the most on Julianne's (who I don't know) dress the upper part. Just the right amount of golden glimmer.
I don't know how can Salma look so great always. I won't even like this shinny material of the dress, but she looks so elegant and pretty in it!
Jennifer Lopez                 Helen Hunt   
Sokak szerint Jennifernek nem kellene ilyen típusú ruhákat hordania az alakja miatt, de én nem értek egyet. (Amúgy meg akkor miért tetszett mindenkinek a Beyonce MET-es ruhája?)
Helen Hunt olyan ruhát viselt, ami szerintem igazán passzol hozzá. Így képzelem el a személyiségét is. Egy kis csillogás, de amúgy elegancia és visszafogottság.
--------------------------------------------------------
A lot of people say that Jennifer shouldn't wear a dress like this, with such a shape, but I don't agree. (Beside that then why does everybody like Beyonce's MET dress?)
Helen wears a dress which I think really fits her. I imagine her personality like this. A bit of glamour, but really nice, and low-keyed.

forrás: innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése