2014. június 11., szerda

Grace Ciao

Már többedszer találkoztam szembe a virágokból készült csodákkal, így elhatároztam, hogy rendesen utánakeresek és meg is találtam Grace Ciaot, aki könyvillusztrációkat rajzol, ruhákat tervez, használ festéket és filceket is, de a legkülönlegesebb, hogy virágszirmokból készít ruhakölteményeket. Egyszerűen gyönyörűek! A természetadta színek és árnyalatok mindenhol tökéletesen passzolnak és mindegyik különböző darab, igazán tehetséges! Én most csak néhány kedvencemet válogattam ki, de érdemes megnézni az összes művét, megtalálhatjátok őket a honlapján vagy Instagrammon.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I already saw a few amazing gowns made of flowers, when I decided, to look after the artist and find all of her creations. Then I find Grace Ciao, who makes book illustrations, designs clothes, uses paint and felt-tip pen, but the most amazing is, that she creates dresses of petals. They're absolutely beautiful! The inborn colors and shades are matching perfectly and each of them is different, she's so talented! I collected my favourites, but you can check out all of her arts on her website or on Instagram.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése