2014. december 12., péntek

Christmas Wrapping

Az idén a csomagolási technikákat is az ötletek közé soroltam, hiszen már most is szükség lehet ezekre a kis ötletekre, plusz nekem is van olyan ajándék, amelyhez már most kitaláltam a csomagolást és beszereztem a szükséges hozzávalókat. :) Persze mindezek mellett, amik nekem megtetszettek, Pinteresten vagy tumblr-ön, esetleg hasonló kreatív dolgokkal foglalkozó oldalakon, mint például az urban:eve, tengernyi dolgot találhattok még.
Bár én személy szerint nagyon szeretem becsomagolni és kidíszíteni az ajándékokat, akkor is sok ideig tart, így érdemes Szenteste előtt valamikor egy kis teával, zenével vagy filmmel leülni és időt szánni rá. :)
----------------------------------------------------------------
This year I also get wrapping in the lane of ideas, because during december you could need these anytime, plus I also has a gift, for which I figured out what kind of wrapping to do and got the necessary ingridients. :) Of course, next to these you can find tons of great tricks on Pinterest, tumblr or some creative websites, just like handimania.com.
Although I personally love to wrap and decorate presents, it still takes a lot of time, so it is better to take some time before the big day, have some tee, music or a movie and pleasantly do, what has to be done. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése