2013. szeptember 18., szerda

London kirakatok/London shop-windows

   Most, hogy az Egyesült Királyságban töltöm a szakmai gyakorlatomat, minden lehetőséget megragadok, hogy minél több helyre látogassak el. Természetesen a listámon volt London is. Már többször volt itt, de még mindig lenyűgöz a város. Be kell ismernem, hogy nagyon fárasztó és zsúfolt, főleg ha pár napot vagy ott, és mindent meg akarsz nézni amit csak lehet. De szuper volt megint meglátogatnia  fővárost.
  Pár képet hoztam most nektek a kirakatokról. Ezek voltak a kedvenceim. Szeretem ezeket a kirakatokat, mert nem csak ruhákról szólnak. Természetesen el akarják adni a terméket neked, de atmoszférát, életérzést sugároznak, nem csak azt hirdetik, hogy itt van egy szép, jól elkészített ruha, vedd meg. Kulturális, és művészeti hatások is láthatóak ezen kirakatok esetében. Például a Selfridges nevű áruház kirakatit most új, modern tervezők álmodták meg, akik friss ötletekkel álltak elő. Az alkotások egy múzeum képeire, és installációira emlékeztetnek. A cél az volt, hogy az emberek megálljanak és megnézzék ezeket a kirakatokat, ami így is történt, még, ha nem is tetszik valamelyik, megállsz és megnézed. A bőröndös alkotás volt a kedvencem a Selfridges kirakatai közül.  A többi kép pedig a Regent Street-en és a Harrods-nál készült
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    I'm spending my internship in the UK, so I use every opportunity to visit different cities here. Of course London was on my list as well. I have already been in this city several times, but I still get amazed when I'm there. I have to admit that it's a big exhausting and crowded as well, especially when you're spending there just few days and want to see as many things as possible. But it was great to visit the capital again.
    Now I share with you some pictures, which I made, about the shop-windows. These were my favourite ones. I love to watch shop-windows, because here they're not just about the clothes. Of course they want to sell the product to us, but show an atmospehere, a feeling, not that these clothes are nice and well-made, so buy it. There are artistic and cultural impacts as well. For example Selfridges' windows were made now by new, modern designers, who came out with fresh ideas. The windows looked like pictures and installations in an art gallery. They goal was to make people stop and have a look at them, which actually happens, even if you don't like it, you'll stop. The window with the suitcases was my favourite from Selfridges. The other ones were made on Regent street, and at Harrods.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése